livetsomfridaa.blogg.se

Hej! Jag är en tjej på tolv år. Jag älskar hundar och allt smink relaterat. Hoppas ni gillar min blogg! Jag kommer försöka lägga upp minst 1 inlägg varje dag!

God morgon!

Kategori: Allmänt

God morgon alla! Idag är det måndag... Jag hatar måndagar ;(  jag  är jätte trött också för jag somnade typ 23:30 igår... Aja men nu ska jag sluta klaga! Jag ska snart fixa iordning mig för att gå till skolan. Men först går jag alltid till Ida så vi kan gå tillsammans. Jag och Ida bor ganska nära varandra. Men det kanske kommer upp flera inlägg idag...vi får se

KOMMENTARER:

  • hämligt säger:
    2014-06-02 | 08:01:35
    Bloggadress: http://bajs.kiss.blogg.se

    jag är en kille snart 12 år och jag satt mig vid datan i morse och så såg jag din blogg och jag har bara läst ditt första inlägg efterssom de är de ända inlägget som fins på din blogg men jag tycker den värkar ganska bra så hoppas att du fortsätter med den här bloggen



    ursäkta om du inte kunde se vad jag har skrivit men jag har dyselexci aaja spela roll hejdå!=)

Kommentera inlägget här: